Regulamin Platformy Szkoleniowej

Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) wraz ze wszelkimi innymi dokumentami, o których mowa w Regulaminie, określają zasady, na jakich możesz korzystać z platformy szkoleniowej (dalej: „Platforma”) Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR z siedzibą w Warszawie (dalej: „SAR”, „Nas”, „My” lub „Nasze”), w celu: 
  • stworzenia własnego konta dla użytkownika lub dla trenera (prowadzącego);
  • zapisywania się na szkolenia/szkoły/webinary/darmowe i/lub płatne kursy online/wydarzenia (dalej: „Szkolenia”); 
  • uzyskiwania informacji o Szkoleniach, w tym o programie, formie, terminach zajęć, liczbie dostępnych miejsc, kosztach, wymaganiach;
  • opłacania udziału w Szkoleniach; 
  • korzystania z treści edukacyjnych w trybie na żywo lub z materiałów archiwalnych; 
  • uczestniczenia w ewaluacji (w szczególności ankiety, referencje dla SAR); 
  • wypełniania testów/quizów/egzaminów; 
  • otrzymywania faktur; 
  • otrzymywania certyfikatów ukończenia Szkoleń (w przypadku pozytywnej oceny).
Niniejszy Regulamin stanowi wiążącą umowę między Tobą a SAR. Rejestrując się na Platformie, korzystając z Platformy lub ze strony internetowej SAR, akceptujesz Regulamin wraz z Polityką Prywatności SAR, Polityką Cookies (łącznie: „Warunki korzystania z usług”). Bez ich zaakceptowania nie będziesz w stanie korzystać z Platformy. Niniejsze Warunki korzystania z usług, są dostępne wyłącznie w języku polskim. Niektóre z treści edukacyjnych dostępnych na Platformie mogą być dostępne w innych językach, w szczególności w języku angielskim.

1.  Definicje i interpretacja

W niniejszym Regulaminie, o ile kontekst nie stanowi inaczej, następujące wyrażenia mają następujące znaczenia:
  • „Konto” oznacza konto wymagane do uzyskania dostępu i/lub korzystania z niektórych obszarów Platformy;
  • „Treść” oznacza wszelkie teksty, obrazy, dźwięki, wideo, skrypty, kody, oprogramowanie, bazy danych oraz jakiekolwiek inne formy informacji mogące być przechowywane na komputerze, które pojawiają się na, lub stanowią część naszej strony internetowej (w tym Platformy);
  • „Umowa” oznacza umowę na korzystanie z Platformy; 
  • „Treść Użytkownika” oznacza wszelkie treści przesyłane przez Użytkownika za pośrednictwem Platformy;
  • „Platforma” oznacza łącznie internetowe zasoby, kody, narzędzia, usługi, dodatkowe usługi i informacje, które SAR udostępnia poprzez stronę internetową;
  • „Użytkownik” oznacza użytkownika strony internetowej lub Platformy, który sam założył Konto i wykupił z własnych środków dostęp do Platformy lub którego dostęp został sfinansowany przez osobę trzecią (np. pracodawcę);
  • „My/Nasze/Nas”, „SAR” oznacza Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z siedzibą w Warszawie (00-732) przy ul. Czerskiej 8/10, zarejestrowane w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000177032, NIP 526-23-97-001, REGON 016102001.

2. Informacje o nas

Strona internetowa https://sar.org.pl/ (zwana dalej „Stroną”) oraz Platforma są własnością i są zarządzane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zarejestrowane w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000177032.
Adres rejestracyjny: ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
Numer NIP (identyfikacji podatkowej): PL 526-23-97-001
Adres e-mail: szkolenia@sar.org.pl 
Numer telefonu: (22) 898 84 25

3. Opis Platformy SAR

1. SAR udostępnia Użytkownikom platformę z treściami online, zaprojektowaną w celu umożliwienia swoim użytkownikom korzystania z materiałów edukacyjnych, z archiwalnych nagrań, a także uczestniczenia w szkoleniach w czasie rzeczywistym, korzystania z oferty szkoleń otwartych, szkoleń zamkniętych, Szkół SAR („Użytkownicy Końcowi”). Uczestnictwo w danym Szkoleniu może być przedmiotem odrębnej umowy zawartej przez SAR z Użytkownikiem i/lub osobą trzecią (np. jego pracodawcą), szczegółowo regulującej przedmiot Szkolenia i warunki uczestnictwa w nim.
2. Aby uzyskać dostęp do treści na Platformie, może być wymagane zarejestrowanie Konta. Dokonując rejestracji, zobowiązujesz się podać prawdziwe, dokładne, aktualne i pełne informacje oraz aktualizować swoje dane osobowe. Założenie Konta wymaga co najmniej podania adresu e-mail, imienia i nazwiska Użytkownika oraz zaakceptowania Warunków korzystania z usług. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w poufności loginu i hasła umożliwiającego logowanie się do Konta w ramach Platformy. W celu przypomnienia hasła do Konta w ramach Platformy, Użytkownik rozpocznie procedurę odzyskiwania hasła przy pomocy adresu email podanego przez Użytkownika podczas rejestracji.
3. Aby zarejestrować się na Platformie jako trener (prowadzący szkolenia, webinary), musisz stworzyć Konto. Platforma umożliwia trenerom prowadzenie kalendarza szkoleń, wgrywanie materiałów szkoleniowych dla Użytkowników oraz udostępnianie dysków.
4. SAR nie ponosi odpowiedzialności za interakcje między Użytkownikami, z wyjątkiem zapewnienia środków technologicznych, za pomocą których Użytkownicy mają dostęp do swoich kursów i odpowiednich treści. Po zakupie lub zapisaniu się Użytkownika na szkolenie, SAR przetwarza dane wyłącznie w celu świadczenia uzgodnionych usług. SAR nie udostępnia, nie sprzedaje, nie wynajmuje, nie ujawnia ani w żaden inny sposób nie przekazuje danych osobowych Użytkowników innym podmiotom w zamian za wynagrodzenie lub inne świadczenie. Użytkownicy ponoszą pełną odpowiedzialność za ujawnienie wszelkich danych osobowych, które zdecydują się ujawnić na Platformie.
5. Platforma oferuje stronę internetową, która pozwala Użytkownikom wyszukiwać, korzystać z kursów i odpowiednich materiałów. SAR Wiedza jest integralną częścią Platformy, a niniejsze Warunki mają pełne zastosowanie do korzystania z Platformy SAR Wiedza.
6. Umowa o korzystanie z Platformy zawierana jest na czas nieokreślony. Sam dostęp do Platformy i założenie na nim konta nie jest płatne. Dostęp do określonych treści na Platformie wymaga uiszczenia stosownej opłaty przez Użytkownika lub przez osobę trzecią (w szczególności przez jego pracodawcę). W przypadku wykupienia dostępu lub Szkolenia przez osobę trzecią na rzecz Użytkownika, osoba trzecia otrzyma od SAR login i pierwsze hasło umożliwiające Użytkownikowi zalogowanie się do Konta. Hasło to powinno być przez Użytkownika niezwłocznie zmienione po rejestracji i pierwszym zalogowaniu.
7. Z czasem możemy wprowadzać zmiany w Platformie. Drobne zmiany mogą być wymagane w celu wprowadzenia technicznych poprawek (na przykład w celu naprawienia błędu lub rozwiązania problemu z bezpieczeństwem) lub w celu dostosowania się do zmian w przepisach prawnych lub innych wymogach regulacyjnych. Poinformujemy Cię o takich zmianach za pomocą e-maila, ogłoszenia w aplikacji i/lub wpisu na Platformie (w tym, o wszelkich ew. czynnościach, które musisz wykonać). Niemniej jednak zmiany te prawdopodobnie nie będą miały istotnego negatywnego wpływu na korzystanie z Platformy. Dążymy do zapewnienia, by Platforma była dostępna przez cały czas. W niektórych ograniczonych przypadkach możemy potrzebować czasowo zawiesić dostępność Platformy, aby wprowadzić ww. zmiany. Poza sytuacjami awaryjnymi, poinformujemy Cię z wyprzedzeniem o wszelkich przerwach w dostępności.
8. Zmiana ceny na Platformie nie będzie miała wpływu na zakres wykupionych wcześniej materiałów edukacyjnych i dotyczy wyłącznie późniejszych zamówień i zakupów.
9. Wszystkie ceny na Platformie zawierają podatek VAT. 
10. Żaden element naszej strony internetowej, Platformy ani jakikolwiek inny materiał nie stanowi oferty kontraktowej, która mogłaby zostać zaakceptowana. Dokonując zakupu na Platformie, składasz SAR ofertę kontraktową, którą SAR może, według swojego wyłącznego uznania, zaakceptować. Nasza akceptacja zostanie wyrażona przez wysłanie do Ciebie potwierdzenia drogą mailową. Dopiero po wysłaniu odpowiedniego potwierdzenia przez nas, powstaje prawnie wiążąca umowa między SAR a Tobą.
11. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie będziemy w stanie zaakceptować Twojego zamówienia lub spełnić go z jakiegokolwiek powodu, poinformujemy Cię o tym na piśmie lub w formie elektronicznej. W szczególności, w terminie do pięciu dni przed terminem Szkolenia na żywo na Platformie, SAR przysługuje prawo odstąpienia od umowy o Szkolenie w przypadku, gdy nie zbierze się minimalna ilość Uczestników konieczna do przeprowadzenia Szkolenia. W razie braku możliwości ustalenia innego terminu Szkolenia, SAR dokona zwrotu opłaty za Szkolenie. Wszelkie zwroty zostaną dokonane niezwłocznie, w każdym przypadku w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zaistniało zdarzenie powodujące zwrot. Zwroty będą dokonywane przy użyciu tej samej metody płatności, co zakup.
12. Dokonując zakupu na Platformie, wyraźnie prosisz o natychmiastowy dostęp do naszej Platformy. Płatność musi być zawsze dokonana z góry. Wybrana przez Ciebie metoda płatności spośród dostępnych opcji na stronie, zostanie zrealizowana w momencie przetwarzania zamówienia i wysyłania potwierdzenia (zwykle następuje to natychmiastowo, a Ty otrzymasz komunikat potwierdzający dokonanie płatności).
13. Akceptujemy następujące metody płatności:
  • MasterCard;
  • Visa;
  • Przelewy24;
  • Klarna.
14. Jeśli uważasz, że obciążyliśmy Cię niewłaściwą kwotą, prosimy o kontakt z nami.
15. Wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające dostęp do Platformy oraz udział w Szkoleniu w formie zdalnej są następujące:
  • zainstalowana najnowsza wersja przeglądarki internetowej (jak Internet Explorer, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera);
  • dostęp do sieci Internet co najmniej 5 MB/s (zalecana minimalna prędkość łącza internetowego);
  • podłączona kamerka internetowa oraz głośniki lub słuchawki, w celu uczestnictwa w Szkoleniu w formie zdalnej.
16. Użytkownik we własnym zakresie ponosi opłaty na rzecz dostawcy łącza internetowego za dostęp do Internetu, w tym za wykorzystane dane podczas korzystania z Platformy.

4. Prawa Własności Intelektualnej i Licencje

Akceptując niniejsze Warunki Usługi, zobowiązujesz się:

  • Nie kopiować, pobierać ani w żaden sposób nie próbować pozyskać żadnej części Platformy;
  • Nie modyfikować, nie demontować Platformy, ani nie próbować odkryć żadnej części lub całego kodu źródłowego czy jakichkolwiek elementów Platformy;
  • Nie zezwalać ani nie ułatwiać jakiegokolwiek użycia Platformy, które stanowiłoby naruszenie niniejszych Warunków Usługi;
  • Nie osadzać ani nie dystrybuować Platformy na żadnej stronie internetowej, serwerze ani w podobny sposób;
  • Nie udzielać licencji, sublicencji, sprzedaży, wynajmu, dzierżawy ani nie pozwalać osobom trzecim na korzystanie z Platformy (licencja przyznana w ramach dostępu do Strony jest wyłącznie na Twoje użycie i nie możesz jej przenieść na nikogo innego bez naszej zgody);Nie omijać ani nie dezaktywować żadnych funkcji bezpieczeństwa ani innych technologicznych środków Platformy;
  • Nie angażować się w żadną działalność, która mogłaby zakłócić lub uszkodzić Platformę.

Wszelkie treści zawarte w materiałach udostępnionych lub przekazanych Użytkownikowi poprzez Platformę przez SAR, mających cechy utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., stanowią przedmiot przysługujących SAR autorskich praw majątkowych lub – w przypadku utworów, które SAR używa na mocy zawartych umów licencyjnych z właścicielami autorskich praw majątkowych – podmiotom trzecim wskazanym wyraźnie w treści tych utworów.W ramach Platformy SAR nie przenosi na Użytkownika jakichkolwiek praw autorskich. SAR udziela Użytkownikowi licencji bezterminowej niewyłącznej na korzystanie z materiałów przekazanych mu, wyłącznie w ramach własnego użytku, do celów edukacyjnych podczas Szkolenia i do utrwalania wiedzy po zakończeniu Szkolenia. Licencja ta upoważnia do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
  • korzystanie z materiałów wyłącznie w ramach własnego użytku;
  • zapisanie w pamięci komputera,
  • utrwalenie w postaci drukowanej.
Korzystanie z materiałów, na które udzielono licencji dopuszczalne jest wyłącznie na poniższych zasadach:
  • zabronione jest kopiowanie materiałów zarówno w całości jak i jakiejkolwiek części oraz udostępnianie ich jakimkolwiek osobom spoza grona uczestników Szkolenia,
  • zabronione jest sporządzanie opracowań,
  • tłumaczenia oraz dokonywania jakiejkolwiek ingerencji w treść materiałów,
  • zabronione jest wykorzystywanie fragmentów materiałów.
Użytkownik uczestniczący w Szkoleniu zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych w ramach Szkolenia za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, oprogramowania do przechwytywania/streamingu obrazu i dźwięku, bez zgody prowadzącego Szkolenie i SAR, pod groźbą rozwiązania umowy.Określone wynagrodzenie SAR za Szkolenie obejmuje również wynagrodzenie za udzielenie licencji na korzystanie przez Użytkownika z materiałów, w tym również z materiałów udostępnionych w ramach Platformy.Użytkownik nie ma prawa do realizacji usług doradczych ani szkoleniowych (osobiście ani za pośrednictwem osób trzecich), z wykorzystaniem całości czy części treści zawartych w materiałach przekazanych przez SAR w związku z realizacją Szkolenia lub korzystaniem z Platformy. W przypadku naruszenia powyższego zakazu Użytkownik zobowiązany będzie nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze żądanie SAR do zapłaty Organizatorowi kary umownej w wysokości ________________ zł (______________ tysięcy złotych) za każdy stwierdzony przypadek, co nie wyklucza uprawnienia SAR do dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżoną karę umowną.Za działania i zaniechania Użytkowników, ich pracodawca/zleceniobiorca odpowiada jak za działania i zaniechania własne i ponosi nieograniczoną odpowiedzialność względem SAR za powstałą szkodę.

5. Treści Użytkowników Końcowych

Możesz korzystać z Platformy wyłącznie w sposób zgodny z prawem i zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Przyjmujesz do wiadomości, że będziesz wyłącznie odpowiedzialny za wszelkie treści, które przesyłasz na Platformę. Będziesz odpowiedzialny wobec SAR w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo, za wszelkie straty lub szkody poniesione przez nas w wyniku naruszenia przez Ciebie prawa lub Regulaminu. W szczególności:Musisz przestrzegać wszelkich obowiązujących przepisów lokalnych, krajowych i międzynarodowych;Nie możesz korzystać z Platformy w sposób, który jest niezgodny z prawem lub oszukańczy (w tym między innymi phishing lub inne praktyki oszustw);Nie możesz używać Platformy do celowego wysyłania, przesyłania lub w inny sposób transmitowania danych zawierających jakąkolwiek formę wirusa lub innego złośliwego oprogramowania, ani żadnego innego kodu zaprojektowanego w celu negatywnego wpływu na sprzęt komputerowy, oprogramowanie lub jakiekolwiek dane;Nie możesz używać Platformy w sposób, który ma na celu szkodzenie jakiejkolwiek osobie;Nie możesz używać obraźliwego, ani niewłaściwego języka w jakiejkolwiek komunikacji w ramach Platformy lub Konta, w kontakcie z naszym Działem Obsługi Klienta i odpowiednim portalem;Nie możesz przeprowadzać testów podatności lub bezpieczeństwa Platformy ani żadnego systemu lub sieci SAR ani nie możesz uzyskiwać dostępu do Platformy w takim celu;Nie możesz używać żadnych ręcznych ani automatycznych systemów ani oprogramowania do ekstrakcji danych ze stron internetowych lub innych interfejsów, za pomocą których udostępniamy Platformę, bez naszej uprzedniej pisemnej zgody;Nie możesz używać żadnych robotów internetowych ani innych technologii monitorowania danych w Platformie bez naszej uprzedniej pisemnej zgody.Następujące rodzaje Treści Użytkowników oraz/lub komunikacji wszelkiego rodzaju z jakimkolwiek odbiorcą, w tym pracownikami SAR, są zabronione na Platformie. Nie możesz tworzyć, przesyłać, komunikować, łączyć lub w inny sposób robić czegokolwiek, co:Ma charakter pornograficzny lub obsceniczny;Jest obraźliwe, nienawistne lub w jakikolwiek sposób wywołuje negatywne emocje;Promuje przemoc;Promuje lub wspomaga działalność niezgodną z prawem;Dyskryminuje lub jest w jakikolwiek sposób zniesławiające wobec jakiejkolwiek osoby, grupy, rasy, płci, religii, narodowości, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub wieku;Wprowadza w błąd;Narusza prawo do prywatności innej osoby lub w inny sposób wykorzystuje jej dane osobowe w sposób, do którego nie masz prawa;Fałszywie imituje jakąkolwiek osobę lub w inny sposób wprowadza w błąd co do swojej tożsamości.Zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia lub usunięcia Twojego Konta, dostępu do Platformy, a także zablokowania dostępu do Platformy z określonego adresu IP lub identyfikatora użytkownika, lub zgłoszenia Cię do odpowiednich władz, jeśli naruszysz ww. postanowienia lub jakiekolwiek inne postanowienia niniejszych Warunków. Konkretne działania, które możemy podjąć, obejmują:Zawieszenie, tymczasowe lub stałe, Twojego Konta i/lub prawa dostępu do Platformy;Usunięcie jakichkolwiek Treści Użytkowników, które naruszają Warunki;Podjęcie działań prawnych w celu zwrotu wszelkich związanych z tym kosztów;Podjęcie dalszych działań prawnych, jeśli to konieczne.Możemy usunąć Twoje Konto oraz usunąć wszelkie zawarte w nim treści, jeśli przez okres ponad 24 miesięcy nie będzie aktywności na Twoim Koncie. Niemniej jednak przed rozwiązaniem Twojego Konta spróbujemy skontaktować się z Tobą i ostrzec Cię za pomocą e-maila, dając Ci możliwość utrzymania Konta.

6. Problemy z Platformą i prawa konsumentów

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub skargi dotyczące naszej Platformy lub jakiegokolwiek aspektu naszej usługi, prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@sar.org.pl lub za pomocą metod kontaktu dostępnych na naszej stronie kontaktowej.
Jeśli jesteś konsumentem, masz prawa wynikające z przepisów unijnych, które mogą dotyczyć Platformy:
Jakiekolwiek treści cyfrowe dostarczane przez nas muszą być zgodne z opisem na naszej stronie, odpowiednie do celu i odpowiedniej jakości. Jeśli treść cyfrowa jest wadliwa, masz prawo do naprawy lub wymiany. Jeśli problem nie zostanie naprawiony w rozsądnym czasie, możesz ubiegać się o pełny lub częściowy zwrot.
Jakiekolwiek usługi świadczone przez nas muszą być świadczone z należytą starannością i zgodnie z przekazanymi przez nas informacjami. Jeśli tego nie spełnimy, możesz żądać powtórzenia usługi lub naprawy.
Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli uprzedziliśmy Cię o wadach lub innych problemach z określoną częścią Platformy przed jej użyciem; jeśli korzystasz z naszej Platformy w sposób, który jest niewłaściwy lub niezgłoszony nam, a problem wynika z takiego użycia Platformy; lub jeśli problem wynika z niewłaściwego użycia przez Ciebie, celowego uszkodzenia lub uszkodzenia wynikającego z zaniedbania.
Jeśli wystąpi problem z Platformą, prosimy o kontakt z nami pod adresem szkolenia@sar.org.pl, aby poinformować nasz zespół wsparcia klienta o zaistniałym problemie.
Zwroty (zarówno pełne, jak i częściowe) zostaną dokonane w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym uznamy, że masz prawo do zwrotu. Zwroty będą realizowane przy użyciu tej samej metody płatności, którą posłużyłeś się przy zakupie.
Podejmujemy wszelkie starania, aby zapewnić, że treści zawarte na naszej Platformie oraz w jej częściach są pełne, dokładne i aktualne. 
Nie ponosimy odpowiedzialności za treści ani ich dokładność, ani za jakiekolwiek opinie, poglądy czy wartości wyrażone w treściach Użytkowników końcowych, ani w Twoich treściach. Jakiekolwiek opinie, poglądy czy wartości wyrażone w tych treściach należą do odpowiednich Użytkowników, Użytkowników Końcowych i w żadnym przypadku nie odzwierciedlają opinii, poglądów ani wartości SAR.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, w pełnym zakresie dozwolonym przez prawo, nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty wynikające z umowy, czynów niedozwolonych (w tym zaniedbania), naruszenia obowiązków ustawowych lub jakiejkolwiek innej sytuacji wynikającej z korzystania z (lub niemożności korzystania z) Platformy lub korzystania z jakiejkolwiek Treści (bez względu na to, czy ta Treść została dostarczona przez nas, czy jest to Treść Użytkowników Końcowych) zawartej na Platformie. Jeśli jesteś konsumentem, ponosimy wobec Ciebie pełną odpowiedzialność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa Unii Europejskiej. W pełnym zakresie dozwolonym przez prawo, nie ponosimy odpowiedzialności wobec konsumentów lub przedsiębiorców za straty lub szkody, które nie są przewidywalne.  
Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne zakłócenia lub brak dostępności Platformy lub jakiejkolwiek Treści Użytkowników Końcowych, które wynikają z przyczyn zewnętrznych, w tym, ale nie wyłącznie, awarii sprzętu hosta, awarii sieci komunikacyjnej, zdarzeń naturalnych, działań wojennych, ograniczeń prawnych lub cenzury.  
Dołożymy wszelkich starań, aby nasza Platforma była bezpieczna i wolna od wirusów oraz innego złośliwego oprogramowania. Nie gwarantujemy jednak, że nasza Platforma ani Treści Użytkowników Końcowych są wolne od wirusów lub innego złośliwego oprogramowania i nie ponosimy odpowiedzialności za takie przypadki. Jesteś odpowiedzialny za ochronę swojego sprzętu, oprogramowania, danych i innych materiałów przed wirusami, złośliwym oprogramowaniem i innymi zagrożeniami bezpieczeństwa w Internecie. Nie możesz celowo wprowadzać wirusów lub innego złośliwego oprogramowania ani żadnych innych materiałów, które są szkodliwe lub technologicznie niebezpieczne, ani na naszą Platformę, ani poprzez nią. Nie możesz próbować uzyskać nieautoryzowanego dostępu do żadnej części Platformy, serwera, na którym jest przechowywana Platforma, ani żadnego innego serwera, komputera lub bazy danych połączonej z Platformą. Nie możesz przeprowadzać ataku na naszą Platformę, stosując atak typu denial of service, rozproszoną odmowę usługi ani żadną inną metodą. Każde takie naruszenie zostanie zgłoszone odpowiednim służbom ścigania. Twoje prawo do korzystania z naszej Platformy zostanie natychmiastowo zawieszone w przypadku takiego naruszenia, a, jeśli to konieczne, Twoje Konto lub Treści Użytkowników Końcowych zostaną zawieszone i/lub usunięte.

7. Prawo do odstąpienia od umowy, zmiany

Konsumenci mają ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od momentu zawarcia umowy, z dowolnego powodu. Jednakże z uwagi na specyfikę funkcjonowania Platformy prawo to podlega opisanym poniżej ograniczeniom.
Konsument zawierający umowę z SAR polegającą na natychmiastowym uzyskaniu dostępu do gotowych materiałów edukacyjnych na Platformie, niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż przed uzyskaniem dostępu do nich, powinien wyrazić w sposób wyraźny zgodę na wykonanie usługi przez SAR przed upływem terminu na odstąpienie od umowy przez konsumenta. Wyrażenie zgody może nastąpić poprzez zaznaczenie odpowiedniego oświadczenia na Platformie lub przesłanie/przekazanie SAR oświadczenia. Wyrażenie powyższej zgody skutkuje utratą przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Brak wyrażenia powyższej zgody skutkować będzie brakiem możliwości uzyskania dostępu do materiałów w ciągu pierwszych 14 dni od zawarcia umowy. Postanowienia te stosuje się odpowiednio do Szkoleń na Platformie w trybie na żywo, których termin przypada przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy. Brak wyrażenia powyższej zgody skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w Szkoleniu i zwrotem ceny Szkolenia lub jeśli to możliwe, przepisaniem Konsumenta na najbliższy termin Szkolenia przypadający po upływie 14 dni od dnia zawarcia powyższej umowy. O nowym terminie Szkolenia Konsument zostanie poinformowany niezwłocznie. 
W szczególnych okolicznościach (np. naruszenie Warunków Świadczenia Usług) możemy zamknąć Twoje Konto. W takim przypadku masz 30 dni na pobranie wszelkich danych i treści Użytkowników Końcowych ze swojego Konta. Po tym okresie Twoje Konto oraz wszelkie dane lub treści Użytkowników Końcowych zostaną usunięte. Jeśli podejmiemy taką decyzję, zostaniesz powiadomiony o tym uprzednio drogą mailową, a my przedstawimy wyjaśnienie dotyczącą anulowania i/lub zamknięcia. Jeśli Twoje Konto zostało zamknięte z powodu naruszenia Warunków Świadczenia Usług, nie będziesz uprawniony do zwrotu. 
SAR może modyfikować, zakończyć lub odmówić dostępu do Platformy oraz związanych z nią usług w dowolnym czasie z dowolnego powodu, bez powiadomienia.  
SAR może, ale nie ma obowiązku monitorować żadnych Treści Użytkowników Końcowych, które pojawiają się na Platformie, ani przeglądać żadnych działań odbywających się na Platformie, w tym interakcji między Użytkownikami oraz pracownikami SAR.  
SAR zastrzega sobie prawo do modyfikowania, zawieszania lub zmieniania swojej polityki zwrotów, według własnego uznania.  
Jeśli zamkniesz swoje Konto, SAR może przechować kopię Treści przez dziewięć (9) miesięcy po zamknięciu. 
SAR ma, według swojego uznania, prawo do modyfikowania, zmieniania, zawieszania lub zakończenia jakiejkolwiek części tych Warunków Świadczenia Usług bez ostrzeżenia w dowolnym czasie. Niemniej jednak najnowsza wersja zawsze będzie dostępna na naszej stronie internetowej. Zmiany będą obowiązywać najwcześniej od dnia ich opublikowania publicznie i będą miały zastosowanie do wszelkiego dostępu i korzystania z Platformy od tego momentu. Zmiany dotyczące rozstrzygania sporów nie będą miały zastosowania do sporów, w przypadku których strony miały faktyczną wiedzę przed dniem opublikowania zmiany. Jeśli nie chcesz zgodzić się na jakiekolwiek zmiany Warunków, powinieneś zaprzestać korzystania z Platformy, ponieważ kontynuując jej używanie, wyrażasz zgodę na związanie się z zaktualizowanymi warunkami.  
SAR oświadcza, że ma prawo do dodawania, zmieniania lub usuwania funkcji Platformy w dowolnym czasie bez uprzedniego powiadomienia. Może również ograniczyć, zawiesić lub zakończyć jakąkolwiek funkcję i/lub usługę Platformy dostarczoną Tobie według uznania. Jednak postaramy się powiadomić Cię wcześniej, jeśli ma to istotny wpływ na Ciebie i jeśli będzie to wykonalne w okolicznościach.  

8. Kontakt z nami  

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w celu uzyskania ogólnych pytań lub skarg, spraw dotyczących naszej Platformy lub anulowania Twojego Konta, możesz się z nami skontaktować wysyłając e-mail na adres szkolenia@sar.org.pl, albo listownie na adres SAR: ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa.

Korzystanie z Platformy podlega również naszej Polityce Prywatności oraz Polityce Cookies. Wszystkie dane osobowe, które możemy przetwarzać, będą zbierane, przetwarzane i przechowywane zgodnie z przepisami Rozporządzenia UE 2016/679 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych („RODO”) oraz Twoimi prawami wynikającymi z RODO.

SAR może przenieść zobowiązania i prawa wynikające z tych Warunków Świadczenia Usług na osobę trzecią. O takim przypadku poinformujemy Cię na piśmie. Twoje prawa wynikające z tych Warunków Świadczenia Usług (oraz z Umowy) nie zostaną zmienione, a nasze zobowiązania wynikające z tych Warunków Świadczenia Usług (oraz z Umowy) zostaną przeniesione na stronę trzecią, która będzie związana tymi samymi zobowiązaniami. Nie możesz przenieść swoich zobowiązań i praw wynikających z tych Warunków Świadczenia Usług bez naszej wyraźnej pisemnej zgody SAR.

Jeśli jakiekolwiek postanowienie tych Warunków Świadczenia Usług zostanie uznane przez sąd lub inną instytucję za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne, to takie postanowienie zostanie uznane za oddzielone od pozostałej części tych Warunków Świadczenia Usług. Pozostała część tych Warunków Świadczenia Usług pozostaje ważna i wykonalna.

Warunki Świadczenia Usług będą podlegać i będą interpretowane zgodnie z prawem polskim. Jeśli jesteś konsumentem, będziesz korzystać z wszelkich obowiązkowych przepisów prawa obowiązujących w Twoim kraju zamieszkania. Wszelkie spory, postępowania lub roszczenia związane z tymi Warunkami Świadczenia Usług będą podlegać jurysdykcji sądów polskich.

9. Reklamacje

1. W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Platformy lub ze Szkoleniem należy skontaktować się z SAR w dowolnej formie, np. w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi pod adresem strony internetowej:
https://sar.org.pl/public/content/SAR/PROCEDURA%20REKLAMACJI%20SZKOLE%C5%83.pdf . 
2. W reklamacji należy wskazać, czego reklamacja dotyczy oraz okoliczności uzasadniające reklamację i dane umożliwiające kontakt z Użytkownikiem. Odpowiedź na reklamację przekazywana jest na adres lub na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana.
3. SAR może zwrócić się do Użytkownika o podanie dodatkowych informacji koniecznych do rozpoznania reklamacji. Brak uzupełnienia reklamacji o powyższe dane umożliwia SAR pozostawienie jej bez rozpoznania. 
4. Reklamacje zgłoszone przez Konsumenta rozpatrywane będą w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji lub dodatkowych informacji koniecznych do jej rozpatrzenia. Brak rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta w powyższym terminie oznacza uznanie reklamacji. 
Data ostatniej aktualizacji Regulaminu: maj 2025 r.