Joanna Burdek

Owner, Brand Useful

Ekspertka neurokomunikacji i perswazyjnej sprzedaży. Posiada ponad 18–letnie doświadczenia w marketingu i strategii marki. Właścicielka Brand Useful, autorka książki Neurocopywriting (2024). Pracowała m.in. z Continental, Nutella, Multikino, Archicom, Sheraton. Specjalizuje się w projektowaniu komunikacji, ofert, cen oraz języka marki, opartego na wiedzy o mózgu. Prowadzi szkolenia dla zespołów sprzedaży i marketingu. Prelegentka Mobile Trends, SemKRK, East Media. Ceniona za konkret, świeżość podejścia i skuteczność opartą na neuronauce.

Prywatnie mama, miłośniczka treningu siłowego, ptaszników i literatury.

Profil Linkedin

Write your awesome label here.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

25.09.2025

Od celu biznesowego do pomysłu na kampanię

Liczba godzin: 8h

8.12.2025

Od celu biznesowego do pomysłu na kampanie

Liczba godzin: 8h

REFERENCJE

OPINIE UCZESTNIKÓW

Rewelacyjna postawa trenera – widać, że to jej pasja.
Poukładana wiedza, czytelny i przejrzysty sposób prowadzenia warsztatów.

Ocena: 5/5

Szukasz dedykowanego szkolenia dla Twojego zespołu?

Napisz do nas, chętnie przygotujemy dedykowaną ofertę

Potrzebujesz specjalistycznego szkolenia dostosowanego do potrzeb Twojej firmy? Zależy Ci na rozwoju konkretnych kompetencji w zespole? Napisz do nas – chętnie przygotujemy spersonalizowaną ofertę szkoleniową!

Wypełnij formularz, odpiszemy w ciągu 48h

Imię
Nazwisko
Adres e-mail
Twoja wiadomość
Thank you!