Rafał Lampasiak

Strategy Director, MullenLowe Group Poland

Dyrektor strategiczny w MullenLowe Group Poland, z wykształcenia psycholog. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego planowania i budowania marek, zdobyte m.in. w agencjach Havas Worldwide Warsaw, 180heartbeats + Jung von Matt oraz TBWA. Pracował przy projektach dla lokalnych i międzynarodowych marek, takich jak Adidas, AXA, Vision Express, IKEA Centres Polska, Mars, NC+, Nivea, Onet, Opel, Volkswagen, Peugeot i UPC. Laureat nagród w konkursach Effie, KTR i Innovation. Wykładowca Szkoły Mistrzów Reklamy. Prowadzi również szkolenia w ramach projektów otwartych Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Profil Linkedin

Write your awesome label here.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

19.09.2025, 26.09.2025

AI w strategii marki i komunikacji

Liczba godzin: 8h

REFERENCJE

OPINIE UCZESTNIKÓW

Najcenniejsze w szkoleniu było zwrócenie uwagi przez trenera na umiejętne formułowanie poleceń AI. Krytyczna ocena otrzymywanych odpowiedzi.
Świetny sposób prowadzenia zajęć, chęć podejmowania dyskusji.
Doskonała atmosfera, inspirujące prowadzenie zajęć

Ocena: 4,8/5

Szukasz dedykowanego szkolenia dla Twojego zespołu?

Napisz do nas, chętnie przygotujemy dedykowaną ofertę

Potrzebujesz specjalistycznego szkolenia dostosowanego do potrzeb Twojej firmy? Zależy Ci na rozwoju konkretnych kompetencji w zespole? Napisz do nas – chętnie przygotujemy spersonalizowaną ofertę szkoleniową!

Wypełnij formularz, odpiszemy w ciągu 48h

Imię
Nazwisko
Adres e-mail
Twoja wiadomość
Thank you!